در مورد کاهش مصرف انرژی برق آسانسور چنانچه تابلو کنترل آسانسور مجهز به درایو ( v v v f) شود، مصرف برق آسانسور تا حدود %50 کاهش خواهد داشت.
ضمن اینکه، آسانسور از حرکتی نرم و آرام برخوردار خواهد شد و در زمان استارت یا توقف نیز بسیار آرام و نرم و بدون شوک و ضربه خواهد بود.
البته در آسانسورهای دو سرعته که فاقد سیستم 3VF می باشند به دلیل اینکه زمان توقف باید بوسیله ترمز نگهداشته شود، صدای همزمان دستگهای ترمز و مگنت ترمز و توقف ناگهانی موتور باعث شوک و ایجاد صدا می گردد.
در مورد صدا و لرزش آسانسور چندین نکته وجود دارد، چنانچه لرزش و صدا از موتور گیربکس است؟ باید متخصص مربوطه از نزدیک بازدید کند و دلیل صدا را تشخیص دهد.
البته صدای این قسمت دلایل مختلفی می تواند داشته باشد،
چناچه صدا از حرکت کابین است باید به چگونگی نصب درب و ریل توجه کرد چون احتمال دارد دقت لازم در زمان نصب رعایت نشده و لذا اگر
در اینجا اشاره به این نکته بسیار مهم است که در زمان تحویل آسانسورحضور بازرس مجرب و متعهد و کنترل دقیق آسانسورتاکید می کنم کنترل دقیق آسانسور بر اساس استاندارد و دستورالعمل های مصوب در جلوگیری از رشد آسانسورهای بی کیفیت ونا مطلوب بسیار تاثیرگذار می باشد..
میخواستم از شما نیز اگر امکان بازدید از شمال ایران در محموداباد هست یک پیشنهاد قیمت برای عایقکاری توام با رفع نقص در اقاقک چسبیده به اطاق خواب بدهید . با تشکر حبیب ذاکری با موبایل شماره ۰۹۱۲۸۰۵۳۸۳۴
خواهشمند است فعلا در مورد فقط استفاده از عایق صوتی و یا جاذب صدا برای این شرکت که کارش برج سازی در محموداباد است و فعلا دارای مشکل صدا از دیوار اطاقک آسانسور به اطاق خواب چسبیده به آن دارد هر نوع کاری یا پیشنهادی که دارید بفرمایید تا ترتیب بازدید و عقد قرارداد داده شود . با تشکر پیشاپیش برای تسریع در این مهم که میفرمایید. ذاکری موبایل ۰۹۱۲۸۰۵۳۸۳۴