آسانسور الکترو صنعت

آسانسور الکترو صنعت

سرویس و نگهداری و تعمیر انواع آسانسور های خانگی و اداری و تجاری...
آسانسور الکترو صنعت

آسانسور الکترو صنعت

سرویس و نگهداری و تعمیر انواع آسانسور های خانگی و اداری و تجاری...

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری آسانسور چیست؟

سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری آسانسوربدین معنی است کلیه  قطعات آسانسور مورد بازرسی قرار گیرد تا از صحت عملکرد قطعات مطمین شویم.
هر آسانسوریا سیستمی  بعد از نصب شدن نیاز به سرویس و نگهداری  دارد، و این کار سبب بهتر کارکردن و کمترخراب شدن آسانسور می شود.


سرویس و  نگهداری آسانسور به اندازه نصب آسانسور اهمیت دارد. و احتیاج دارد بیشتر ازنصب آسانسوربه سرویس آن توجه کنیم

سرویس و نگهداری آسانسورکه سرویسی برای راحتی ساکنین  وکمتر خراب شدن آسانسور در نظر گرفته شده است ومی تواند احتمال خطرسقوط  را به حداقل برساند و باید هر ماه یکبار توسط سرویسکاران متخصص و ماهر صورت گیرد.


با سرویس ماهیانه  آسانسور درصورت خرابی یک قطعه و تعویض سریع و به موقع آن سایر قطعات آسیب نخواهند دید و در نتیجه آسانسور دچار آسیب‌ های کلی نخواهد شد.


برای مثال دقت کنید اگر سیم‌ های آسانسور اتصالی داشته باشد  و یا سیم بکسل آسیب دیده باشد، همین موارد می‌ تواند سبب خورده شدن  و شکستن  فلکه های کششی آسانسور و خرابی برد اسانسور شود، که امکان برق گرفتگی و سقوط آسانسور را دارد.

برخی ازمدیران ساختمان ها  گمان می‌کنند هزینه کردن برای  سرویس و نگهداری آسانسورامری غیرضروری و اضافی‌ست و تنها زمانی که آسانسور خراب می شود باید تعمیر و سرویس گردد. در صورتی که این کار باعث بیشتر آسیب دیدن به آسانسور می شود و هزینه های زیادی را برای تعمیرات اساسی بعد از گذشت زمان باید صرف تعمیر و تعویض قطعات گران قیمت آسانسور کنند.

تمامی آسانسورها، به یک سرویسکارمنخصص احتیاج دارند تا بتواند بازدید و سرویس های ایمنی ماهیانه و سالیانه را انجام دهد و سالم بودن قطعات آسانسور را تضمین کند.

تمامی آسانسورها باید به صورت ماهیانه  مورد بازرسی و سرویس  قرار بگیرند که این بازرسی بخشی از برنامه‌ی سرویس و نگهداری پیشگیرانه است که توسط متخصصین و سرویسکاران آسانسور انجام می‌گیرد.

 سرویسکار آسانسور برای بررسی کلیه‌ی قطعات آسانسور ، تنظیم برخی اجزا و کنترل عملکرد صحیح مکانیکی و الکتریکی آسانسور باید به صورت حضوری درساختمان ها حاضر شود.

چرا آسانسور خراب می شود؟

سرویس آسانسور

هر آسانسور برای اینکه بتواند به صورت صحیح کار کنند تا مورد استفاده ساکنین به صورت ایمن قرار بگیرد، نیازمند رعایت اصولی فنی می باشد تا باعث خراب نشدن در حین استفاده ساکنین باشد.

نمی‌توان انتظار داشت بدون بررسی‌های دقیق برروی قطعات آسانسور توسط مهندسین و استفاده کردن از قطعات متفرقه و غیر ایمن   در حین نصب آسانسور، بدون عیب، با طول عمر بالا به فعالیت خود بپردازد..

هرچند قطعات به‌کار رفته در نصب آسانسورها باکیفیت باشد، باز هم احتمال خرابی و از کارافتادن آن‌ها وجود داشته و نیاز به حضور سرویسکاران متخصص و باسابقه که بتوانند در کمترین زمان بهترین خدمات را ارائه دهند احساس می‌شود.

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور غرب تهران

سرویس آسانسور

بعضی از مهم ترین  خدمات شرکت الکترو صنعت(امداد آسانسور)  برای سرویس آسانسور را در زیر بیان می کنیم.


شرکت های الکتروصنعت (امداد آسانسور)  تلاش می کند با عملی نمودن فعالیت‌های زیر از سقوط آسانسور و خرابی‌های پرهزینه و پرخطر جلوگیری کرده و در هزینه‌ها صرفه‌جویی اساسی را صورت دهد

  • نظارت بر کارایی و عملکرد کلی سیستم
  • ایجاد ایمنی بیشتر در این سیستم
  • کنترل مگنت ترمز
  • آچارکشی ورفع اشکال  قطعات متحرک
  • کنترل سرعت و تنطیم بودن کابین
  • سرویس درب  های تمام‌اتوماتیک لولایی
  • نظارت بر طرز عملکرد قطعات در موتورخانه
  • کنترل چاهک و روشنایی آسانسور
  • سرویس، نگهداری، تعمیر و سرویس ماهیانه
  • رفع اشکال خرابی‌های جزئی
  • روغن‌کاری قطعات آسانسور
  • بازبینی کلیه  قطعات مورد استفاده روزمره
  • تعویض و نصب  قطعات فرسوده
  • کمتر کردن  خطرات جانبی

فواید سرویس و نگهداری آسانسور بصورت ماهیانه

سرویس آسانسور

با سرویس ماهیانه ومنظم آسانسورمی توانند ازمزایایی زیر درتمام ساختمان های ادرای و مسکونی  بهره برد

ایمن شدن آسانسور در برابر سقوط

کاهش خرابی های بیش از حد ، تعمیر آسانسور

افزایش چشم گیر طول عمر قطعات  آسانسور

اطمینان بیشتر مشتریان نسبت به سالم بودن و در خطر بودن از استفاده  آسانسورها

گیر کردن (حبس شدن) و سقوط اسانسور

در رابطه با آسانسور موارد بسیار زیادی ، برای افرادی که از آسانسور استفاده میکنند وجود دارد
یکی از مواردی که وقتی از آسانسور استفاده می کنیم و سرویس  ماهیانه انجام نمی دهیم ذهن ساکنین را مشغول به این می کند که ممکن است هرلحظه  آسانسور سقوط کند و یا در آن حبس شوند.

سقوط آسانسور

احتمال سقوط آسانسور در صورتی به وجود می آید که آسانسور به صورت ماهیانه سرویس نگردد که این باعث پاره شدن سیم بکسل آسانسور و احتمال شکستن فلکه کششی و سقوط آسانسور به  داخل چاهک آسانسور و صدمه دیدن ساکنین می شود. که طبق مفاد استاندارد باید آسانسور به صورت ماهیانه سرویس گردد.تا دگر نگران سقوط آسانسور و وقوع خطرات غیر مترقبه نباشیم.

ایمنی استفاد از آسانسور

1. از استفاده کودکان  به تنهائی از  آسانسور جلوگیری کنبد

2.بیش از حد درون کابین  آسانسور نشوید

3.وقتی در ساختمان تنها هستید از آسانسور استفاده نکنید زیرا ممکن است در اثر قطع برق و یا خرابی در آسانسور حبس شوید.

4.انتهای سیگار روشن به داخل چاهک آسانسور رها نکنید

5.در شرکت هایی معتبر و مورد قبول اتحادیه آسانسور آسانسور خود را بیمه کنید.

6.تعمیرات آسانسور خود را به سرویسکارن متخصص ومورد تایید اتحادیه بسپارید.

7.آسانسوررا بی دلیل دست کاری نکنید.(حتی در صورت فنی بودن دست کاری آسانسور بدون تخصص آسانسوری یعنی مرگ استفاده کنندگان از آسانسور)

8.برق اضطراری را توسط شرکت آسانسور برای روی تابلو آسانسور نصب کنید

9.در صورت شکسته بودن آینه داخل کابین آسانسور از سرویسکار بخواهد آن را تعویض کند که باعث زخمی شدن می شود.

10.قطعات آسانسور را  برای نصب از فروشگاهای  معتبر و زیر نظر اتحادیه آسانسور خریداری کنید.

11.از ریختن آشغال داخل چاک آسانسور خورداری کنید.نظافت آسانسور نشانگر نظم ساختمان شما می باشد.

12.از خدمات سرویسهای ماهیانه  شرکتهای آسانسوری زیر نطر اتحادیه آسانسور  استفاده نمایید. که باعث خرابی های پرهزینه و سقوط آسانسور نگردد

13.وقتی از آسانسورها  آستفاده می کنید به نوع کاربری آنها توجه داشته باشید.( مسافری ، باربر وغیره )


14.در هنگام شستشو پارکینگ و راه پله ها  از عدم نفوذ آب به داخل چاه آسانسور اطمینان حاصل نمائید

سرویس آسانسور غرب تهران(امداد آسانسور)

سرویس و نگهداری آسانسور ستاری، سرویس و نگهداری آسانسور سردار جنگل، سرویس و نگهداری آسانسور سولقان، سرویس و نگهداری آسانسور شهر زیبا، سرویس و نگهداری آسانسور شهران، سرویس و نگهداری ، آسانسور شهرک  اکباتان سرویس و نگهداری آسانسور شهران جنوبی، سرویس و نگهداری آسانسور شهران شمالی، سرویس و نگهداری آسانسور شهرزیبا، سرویس و نگهداری آسانسور اندیشه، سرویس و نگهداری آسانسور آیت الله کاشانی، سرویس و نگهداری آسانسور اشرفی اصفهانی، سرویس و نگهداری آسانسور ایران زمین شمالی، سرویس و نگهداری آسانسور بلوار تعاون سرویس و نگهداری آسانسور بهاران، سرویس و نگهداری آسانسور کن، سرویس و نگهداری آسانسور المهدی، سرویس و نگهداری آسانسور باغ فیض، سرویس و نگهداری استاد معین،سرویس و نگهداری آسانسور آزادی ،سرویس و نگهداری آسانسور شادمانف سرویس و نگهداری آسانسور بهبودی، سرویس و نگهداری آسانسور ستارخان، سرویس و نگهداری آسانسور پونک جنوبی، سرویس و نگهداری آسانسور پونک شمالی، سرویس و نگهداری آسانسور حصارک، سرویس و نگهداری آسانسور شهرک نفت، سرویس و نگهداری آسانسور کوهسار، سرویس و نگهداری آسانسور مرادآباد، سرویس و نگهداری آسانسور پرواز، سرویس و نگهداری آسانسور و نگهداری سازمان برنامه جنوبی، سرویس و نگهداری آسانسور سازمان برنامه شمالی، سرویس و نگهداری آسانسور فردوس ، سرویس و نگهداری آسانسور مبعث، سرویس و نگهداری آسانسور بیمه، سرویس و نگهداری آسانسور تهرانسر، سرویس و نگهداری آسانسور حصارک، سرویس و نگهداری آسانسور ارم، سرویس و نگهداری آسانسور سازمان آب، سرویس و نگهداری آسانسور اباذر، سرویس و نگهداری آسانسور فردوس، سرویس و نگهداری آسانسور مهران، سرویس و نگهداری آسانسور اکباتان، سرویس و نگهداری آسانسور بیمه، سرویس و نگهداری آسانسور آپادانا، سرویس و نگهداری آسانسور جنت آباد جنوبی، سرویس و نگهداری آسانسور جنت آباد شمالی، سرویس و نگهداری آسانسور جنت آباد مرکزی، سرویس و نگهداری آسانسور شاهین،  سرویس و نگهداری آسانسور بلوار فردوس، سرویس و نگهداری آسانسور بولیوار، سرویس و نگهداری آسانسور پونک، سرویس و نگهداری آسانسور پیامبر، سرویس و نگهداری آسانسور جنت آباد، سرویس و نگهداری آسانسور سازمان برنامه اکباتان، سرویس  و نگهداری آسانسور شهید مهدی باکری

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد